نکاتی راجع به لینک و پیوند مو ارگانیک

پنجشنبه 23 شهريور 1396
11:38
نسرین معین

نکاتی راجع به لینک و پیوند مو ارگانیک

قابل دقت آقایان وخانم ها . .

در شرایطی که شما در یک سری روز آتی تصمیم دارید که به تجميل الانف


یک بروید و گیسو بکارید تا برای مدام از دست طاسی خلاص گردید حتما دل نگرانی هایی بابت این‌که چه پیش می‌آید خواهید داشت . این که در‌این روزهای باقی مانده چه شامپویی استفاده نمایید , چه بخورید و بعداز فعالیت کاشت نیز چه نکاتی را رعایت کنید؟ این مقاله نگاهی می اندازد به مهم‌ترین محافظت هایی که واجب است قبلی و پس از کاشت موی رعایت فرمائید . . . .


حفظ های قبلی از کاشت موی

۱ ) برای ۱۰ دیروز ( و پس از ) لینک و پیوند از مصرف عوامل زیر دوری شود . مشروبات الکلی , داروهای مسکن و ضددرد نظیر قرص آسپیرین , بروفن , ایندومتاسین ( استامینوفن اشکالی ندارد ) , قرص ویتامین E , داروهای ضدانعقاد خون مانند وارفارین و هپارین , سیر خوراکی و سیگار .


۲ ) در حالتی‌که که داروی خاصی را به صورت تر و تمیز مصرف می‌کنید یا این که بیماری مهمی دارید حتما در نشست مشورت کردن ابتدایی , این زمینه را به دکتر اطلاع دهید چون در‌این موردها اضطراری است یک کاغذ بر طبق بلامانع بودن انجام کار جراحی کاشت گیسو ارگانیک با اعتنا به جور بیماری و دارویی که برای آن مصرف میشود از طرف پزشک تان به کلینیک کاشت گیسو ارایه دهید .


دقت داشته باشید که مصرف بعضی داروها با انجام کاشت گیسو تداخل داشته و اضطراری است پیشین از لینک و پیوند موی استفاده از آن دارو را جدا فرمائید . به این ترتیب در‌صورتی‌که طبق صلاحدید دکتر معالج معالجتان نتوان استفاده از آن دارو را جدا کرد به‌این معنا است که کاشت مو ارگانیک برای شما قابلیت پذیر نیست تاهنگامیکه بیماری تان عالی شده و نیازی به مصرف دارو نداشته باشید . همه سوال ها و مشکلات احتمالی خویش را که می پندارید با کاشت گیسو فعلی شما رابطه دارا هستند قبلی از انجام عمل با پزشک معالج بیان کنید تا با اطمینان خاطروآرامش فعالیت را آغاز کرده و بعدا مشکلی برای شما پیش نیاید .


۳ ) گذشته از مراجعه راز خویش را با شامپو تماما چنددفعه بشویید . خوبتر است وعده غذای گذشته از لینک و پیوند موی مختصر اما مقوی بوده و از نوشیدن مایعات فراوان و چای , قبلی از کاشت موی دوری کنید . پیشین از انجام عمل همگی زیورآلات ( انگشتر , گردن آویز , النگو , گوشواره و . . . ) و ساعت خویش را دربیاورید . به دلیل اثر داروهای بی حسی و استرس کار , رانندگی فورا بعد از کاشت موی به سود مریض نیست .


حفظ های بعد از کاشت گیسو

۱ ) کمپرس یخ روی پانسمان جانور در ناحیه کاشت در نصیب جلوی راز , ساعتی یکبار , هر نوبت ۲۰ دقیقه , فورا بعد از اتمام کاشت گیسو تا وقت خوابیدن در طول روز اولیه اثر گذار بوده و سفارش میشود .


۲ ) برای دو هفته محل برداشت گیسو در پشت رمز را به صورت تر و تمیز در روز و شب گرم و مرطوب نگه دارید . کمپرس با حوله گرم و تر یا این که اسفنج مرطوب و گرم برای این مراد اثرگذار است . گرم و مرطوب نگه داشتن موضع برداشت گیسو امداد شایانی به بهبود پر سرعت خیس آسیب ها کرده و اسکار ( جوشگاه ) محل برداشت هم کمتر معلوم خواهد شد .


۳ ) در دو هفته نخستین بعداز کاشت گیسو خوب تر است که شخص از خم کردن راز خویش در جهت رو به جلو دوری نماید چون با این عمل به پوست پشت رمز کشش بیشتری وارداتی و براین اساس قابلیت برجای گذاری جوشگاه ( اسکار ) محل برداشت گیسو در پشت راز ارتقا می‌یابد .


۴ ) خوبتر است که بعداز کاشت موی مابقی روز را در خانه استراحت کرده و در یک سری شب نخستین هنگام استراحت دو بالش قابل انعطاف طوری زیر سرقرار داده شود که شخص به وضعیت نصفه نشسته بخوابد . برای یک هفته از انجام اعمالی که احتمال دارد سبب ساز خو ن ریزی در محل کاشت گیسو شوند اکیدا دوری شود , مانند شغل های سنگین وزن که نیاز به اجبار زدن و فشارآوردن دوچندان داراست , حرکات سرعت بالا و سرفه های شدید و خم شدن دوچندان در شرایط ایستاده نظیر بستن بندکفش یا این که برداشتن اجسام از روی زمین .


۵ ) روز بعداز لینک و پیوند می بایست جهت برداشت پانسمان سرمراجعه شود . بعداز شست وشوی نخستین در کلینیک حتمی است که محل کاشت گیسو روزمره با شامپوی طفل به طور ملایم و با فشارکم شسته شود . شستن تروتمیز رمز علی الخصوص در ناحیه کاشت از اهمیت متعددی برخوردار‌است و برخلاف تصور بیماران در صورتیکه به صحت صورت بپذیرد خیر فقط موجب خارج وارد شدن موهای کاشته شده نخواهد شد بلکه منجر زدوده شدن لکه های خون , بتادین , دَلَمه و بقیه اثرها میراث از جراحی هم شده و خارش احتمالی بعد از کاشت گیسو را هم تخفیف می‌دهد .


۶ ) در صورتی‌که مریض سرش را عالی بشوید ۳ تا ۴ روز بعداز کار ناحیه کاشت موی به طور کامل پاک بوده تنها مقداری قرمز‌رنگ و ملتهب است البته درصورت عدم شست وشوی کافی حوزه‌ کاشت گیسو پراز پوسته , شوره و چربی است و بدین ترتیب احتمالا که بعدا دچارجوش های چرکی و چه کسی است مویی شود که معالجه آن‌ها بسیارسخت است و احتمال زخم وصال به موهای کاشته شده هم میرود .


۷ ) معمولا ۱ تا ۲ هفته ارتفاع میکشد تا قرمزی و التهاب سربرطرف شود . برای پوشانیدن محل کاشت می توان از کلاه معمولی استفاده کرد . کلاه بایستی کناره دار , ازجنس پارچه ای قابل شست وشو , قابل انعطاف و تا حدامکان گشاد بوده به گونه ای که با موهای کاشته شده تماس نداشته باشد . کلاه را می بایست هرروز شست .


۸ ) کَبَره ( کِراست ) هایی که در محل کاشت موی وجود دارا‌هستند با شست وشوی ملایم روزمره و در پهنا یکسری روز خودبه خویش افتاده و به این ترتیب از کندن و ویرایش آن‌ها اکیدا پرهیز کنید . کلاه گیس در هفته نخستین ممنوع است و در‌صورتی‌که که مریض بخواهد در هفته دوم از آن استفاده نماید خوب تر است که از ۱۲ ساعت درطول روز بیشتر نباشد . از هفته سوم استفاده از کلاه گیس آزاد است .


۹ ) کار بدنی شدید و ورزش تا یک هفته ممنوع و آن‌گاه ورزش سبک ( به غیر از شنا ) با احتیاط از نظرضربه به سرآزاد است . بعداز دو هفته تمامی گونه ورزشی مجاز است . قراردادن حیطه کاشت موی در معرض هوای آزاد و نوروروشنایی خورشید فراوان اثر گذار است . پس از کاشت مو ارگانیک مرخصی از دفتر کار واجب نیست , معمولا اختلال خاصی پیش نمی آید و شخص قادر است یک تا دو روز آن گاه به سرکارش گشوده گردد .


۱۰ ) به صورت کلی دو هفته بعد از انجام کاشت موی به هر روشی که باشد , کلیه چیز به موقعیت ارگانیک برمی گردد . به‌این مضمون‌ که شست وشوی راز به طور معمولی و با فشار معمولی آب صورت گرفته و کار های روزانه و ورزشی شخص هم معمولی میگردد .



[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]