6 نکته حائض اهمیت در خصوص فضای مطلوب سایت

پنجشنبه 23 شهريور 1396
11:55
نسرین معین


بعضی محیط های پباده طراحی سایت در مشهد

سایت ما‌را عصبی می نمایند . عامل این مورد میتواند متعدد باشد : از اداره نیافتگی گرفته تا روشنایی پردازی ضعیف یا این که رنگهای ضد و نقیض . اما خلل اساسی اینجانب معمولا با سر وصدا است . غوغا , آن چیزی می‌باشد که مکانی ندارد و وابسته به آن جایی که قراردارد نمیباشد و هدفی را دنبال نمی‌کند .


این به خاطر این نیست که اینجانب انسان رکی هستم , بلکه به خاطر آن است که اینجانب طراح هستم و وسواس متعددی روی چیزهایی دارم که بیرون از جایشان می‌باشند و یا این که نا مربوط می‌باشند . هنگامی بی منظمی شیوع پیدا می نماید , این قضیه من‌را اندوهگین و عصبی می نماید و چه بسا سبب ساز گیج شدن می گردد . برخی اوقات , احساس بدی به اینجانب دست میدهد که می بایست هرچه سریعتر آنجا را ترک کنم . گاهی , همین شم , در گشت گذار در وب و مشاهده وبسایت ها به اینجانب دست میدهد . به هر کسی همین احساس تا حدودی دست میدهد و تا جایی ادامه پیدا می نماید که کانال های عصبی مغزش بایستی پاسخی به ماندن یا این که گریختن صادر نماید ( اینجا بمان و با همهمه نبرد کن , یا این که هرچه سریعتر فرار و گریز کن ) . هیچ جای تعجبی نیست که اکثری از صفحه های سایت ها در به عبارتی ثانیه های نخستین بازدید , ترک خواهند شد . فرقی نمی‌کند که‌این مسئله عمدی است یا این که خیر . خانه آدمها و دکورا سیون شی ءها , نمودی فیزیکی از شخصیت آن‌ها است , صحیح همانند پباده سازی سایت و مطالب روی آن , که نمودی مجازی از یک کمپانی یا این که شخص است .


سر و صدا اکثرا از یکسری منبع ناشی می‌شود . با گذشت تدریجی زمان , یک منزل و یک سایت , آغاز به گردآوری شی ها می نمایند . در به عبارتی زمان , آن ها بندرت چیزی را که حتمی نیست , بدور می ریزند . همینطور اثر ( پباده سازی برای تمامی ( موجود است . جاییکه هر اداره یا این که گزیده , میخواهد داده ها موردنیاز خویش را در اواسط کاغذ ببیند . خوبتر آن است که تصمیم گرفته شود چه چیزی بیشترین اهمییت را داراست و دسترس سادگی را به مابقی آن ها آماده آورید . در اتاق نشیمن , لوازم بازی خردسال ها بایستی در سبدی قرار داشته باشد که برای این عمل پباده سازی شده‌است . در یک وبسایت هم حال و روز به همین صورت است . داده ها می بایست در جای خویش و تروتمیز قرار داشته باشند . بعنوان نمونه , مردمان به کاغذ اولیه یک سایت نمی آیند تا در ادامه عمل بگردند .


article _ image _ one _ 485 . jpg

در منزل اشخاص , شیوه گریزو فرار همواره دم دست نمی‌باشد , البته در یک برگه وبسایت , دگمه رجوع و برگشت , فقط فشار یک کلیک میباشد . در صورتیکه یک وبسایت را مشابه یک منزل در لحاظ بگیریم , و صفحه های آن را اتاقهای آن , و مردمان بازدید کنندگانی برای منزل خویش بخواهند , چه طور می توان کاری کرد که بازدید کنندگان شم راحتی نمایند و آنجا بمانند و مجدد گشوده گردند؟ ما بعنوان طراح وب سایت , چه طور محیطی را باید پباده سازی کنیم تا بازدید کنندگان را جذب نماید , به آن ها احساس راحتی دهد و آنان را نگهداری کند؟ اینها چیزهایی میباشند که طراحان تارنما و طراحان منازل , همگی روزه با آنان دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند .


المانهای بصری


در پباده سازی تارنما , رنگها , مدل فونتها , آیکون ها و تمام تصاویر دیگر بایستی همان طور که یک طراح خانه به سطح های , اسباب و اثاث لوازم ها و کادر عکسها اهمییت میدهد , مورد اعتنا قرار گیرند . آیا این طرحها , مطلوب بازدید کننده است؟ سایتی که آهن میفروشد با سایتی که خودکار رنگی می‌فروشد از لحاظ فونت و رنگهای به فعالیت رفته گوناگون میباشند .


1 - رنگ


هر پیامی , رنگ خاص خودش را دارااست که مطلوب با یوزرها به عبارتی پیام است . به محض آنکه پالت رنگ دلخواه تعیین شوید , طراح وبسایت قادر است از رنگها برای سوق‌دهی بیشتر یوزرها به بخشهای ذی‌ربط استفاده نمایند . با اینکار متن ها وب سایت شما هم طبقه بندی خواهند شد و محیطی دلخواه را برای تارنما تان خواهید ساخت . رنگهای متفاوت , رنگهایی که متناقض میباشند , و یا این که استفاده از بیش تر از حد از رنگهای کار کشته , قادر است سبب به تولید احساس سرو صدا و بی نظمی در یوزرها شود .


2 - فونت


فونت های مضاعف در یک مکان , صحیح شبیه نامرتب کردن منزل با لوازم اسباب و اثاث ها در نقاط متعدد منزل میباشد . به یک طرح با مسئولیت باشید . در اینصورت یوزرها راحتتر خواهند بود و خوبتر میتوانند پیامی را که شما در فونت خویش قرار داده اید را فهم نمایند .


3 - عکس


کلیه ما صفحاتی از تارنما ها را چشم ایم از خانم های خندانی که مسئول فروش می باشند و یا این که تصویر قربت از دو دست که در اکنون فشردن نیز هستند – ( بستن قرار اعطا کرد ( تشکیل‌شده شده‌است . اینجانب به اینها هرج و مرج میگویم . صحیح همانند ورقه های چاپی روی تابلو اطلاعات در دانشکده که با چسب می چسباندند . تصاویر ( عکسها , رخ ها , و آیکون ها ) بایستی مبلغ پیام و شم آن باشد . تصاویر هنگامیکه هدفی را دنبال نمی‌کنند , و یا این که از کیفیت پایینی برخوردارند و یا این که آنکه مضاعف ضعیف نمایش داده میشوند , صرفا سبب ساز غوغا خوهند شد .


4 - مطالب


اطلاعاتی که بخوبی جور بندی گردیده اند و ترتیب منظمی را دنبال می نمایند , میتوانند در فهم و شعور خوبتر یوزرها از این که وبسایت چه چیزی برای ارائه داراست , دوچندان اثرگذار باشند . در شرایطی‌که المانهای متعددی بر راز بازدید کننده فریاد بکشند ( مثل فلش , فونت های بولد , بزرگ , و رنگهایی که دیده انسان را می زنند ) , احتمال آنکه یوزرها تارنما شمارا ترک نمایند فراتر خواهد رفت . تارنما هایی که تمرکز واضحی بر محتوای مورد ارائه دارا‌هستند , و منطقا پیامها و المانهای غیر واجب کمتری را سازماندهی می نمایند , محیط دلخواه تری را ارائه خواهند اعطا کرد . اطلاعاتی که فقط با یک صدا ابلاغ میگردد و فقط تمرکز یک پیام میباشد , فراوان محتمل خیس خواهد بود تا یوزرها را بسوی خویش جذب نماید و برای بازدیدهای آینده گرم نگه دارااست .


5 - نقشه تارنما


یک منزل معمولا با قرار گیری اتاقهایش در مکانهای معلوم ساخته و پباده سازی می گردد . درب محل ورود منزل , مستقیما به اتاق خواب شیوه ندارد . همین مقاله هم در پباده سازی عالی یک سایت در حیث گرفته میگردد . در‌حالتی که بازدید کننده ای بدون چاره به تفکر کردن باشد تا داده ها ما یحتاج خویش را چه طور پیدا نماید , احتمال آنکه در تارنما شما بماند کمتر خواهد شد . شایسته ترین تارنما ها آشکارا , در نقشه وبسایت خویش صفحه ها را طبقه بندی کرده اند و یوزرها را به مطالبی ساماندهی می نمایند که دگمه های بازخوردی مانند لایک در آن ها وجود دارا‌هستند و یا این که متونی که هنگامی موشواره را روی آن میبیرید , پررنگ خیس میگردد .


6 - سر وصدا وبسایت


جمله انتها این‌که آشفتگی وبسایت بر رشته شما تاثیر خواهد داشت . بخش اعظمی از خبرگان این حرفه , روی این مورد تحقیق کرده اند که چطور داد و فریاد در پباده سازی وبسایت , میتواند سبب ساز به هدر رفتن زمان و انرژی شود و در غایت باعث به ارتقا پریشانی یوزرها شود . در وب , آشفتگی صفحه ها و وب سایت ها میتواند بسادگی باعث به طاقت فرسا خیس شدن یافتن داده ها موردنیاز شود و در غایت بازدید کننده وبسایت شمارا ترک خواهد کرد . وب سایت هایی که به ضوابط ارائه مطالب و پیامها به یوزرها , متعهد می‌باشند , محیط منطقی و راحتی را برای سازماندهی مطالب مهیا می نمایند که سبب به شعور خوب تر بازدید کننده از هدف ها و ساختار وب سایت خواهد شد . انگیزه , ساختن منزل ای اداره یافته و مرتبی است که صرفا شی ءها اضطراری دم دست می‌باشند که به یوزرها اذن خواهد بخشید تا آنچه را که دنبال آن می‌باشند بیایند .


[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]