ایجاد محتوا باکیفیت

پنجشنبه 23 شهريور 1396
12:08
نسرین معین

ایجاد محتوا باکیفیت

بطور حتم مهم‌ترین ترازو برای کیطراحی سایت در مشهد

وا ; رضایت یوزرها وب سایت و معرفی شما به بقیه افراد است .


روش های ایجاد محتوا


درین مقاله از بلاگسیما قصد داریم تا دو نکته اساسی در ایجاد محتوای کیفیت خوب را بصورت ظریف و با ذکر نمونه بررسی کنیم , سفارش می‌کنم که‌این مقاله را با اعتنا بیشتری مطالعه کرده و تلاش نمایید در پایان نمونه های بیشتری از آنچه در وب سایت های برنده اینترنتی چشم اید پیدا فرمائید .



تعیین مسئله مطلوب


گذشته از هرچیز می بایست احاطه کافی در موضوع کاری خویش داشته باشید و مطالعات روزمره خویش را در تراز وب یا این که کتاب ارتقا دهید . کلیه آن چیزی که شما در مسئله کاری خویش می‌دانید و تجربه نموده اید قادر است برای دیگر افراد با ارزش باشد , هرچقدر این نکات دقیق خیس و با جزییات بیشتر باشند مخاطبین مطلوب تری هم خواهند داشت .


بطور نمونه در صورتی‌که شما وب سایت مغازه اسباب الکترونیکی داشته باشید داده ها متعددی برای ارائه به مخاطبین خواهید داشت که عموما از وب و وبسایت های سازنده فرنگی بدست میاید . البته درصورتی که مغازه شما در مورد فروش کیف و کمربند چرم باشد چطور؟ آیا می توانید داده ها قابل قبولی بر روی وب پیدا کنید؟ خیر . در چنین قوانینی آشنایی ظریف از مسئله کاری و تجربیات شما فراوان گرانبها خواهد بود . مقالاتی نظیر “ تشخیص چرم ارگانیک از تصنعی ” , “ روش و فرایند ساخت چرم ” یا این که مواقعی مشابه این می‌توانند مخاطبان محدود اما دارای ارتباط و قابل قبولی را به وب سایت شما جذب نمایند .


هرچقدر عمل ایجاد محتوا در موضوع کاری شما مشقت بار خیس باشد برای شما خوبتر است! چون رقبای کمتری خواهید داشت . محتوای همگانی براحتی در وب قابل دسترسی بوده و منابع متعددی برای اخذ آن موجود است . رویکرد ساخت تفاوت در وب ارائه محتوای تخصصی و گران بها است .


تا همین یک سری صد سال پیش “ مهندس ” کلمه و واژه ای غیر وابسته و معنادار بود , البته با بسط علم ها , شاخه های جدیدی به آن بیشتر شد تا جاییکه درصورتی که از کسی بپرسید حرفه تحصیلی تو چه است و بگوید مهندسی بنظر بی مضمون‌ می‌رسد و در سوال بعدی حتما می پرسید چه فن ای؟ همین زمینه را میتوان به تارنما های اینترنتی تعمیم بخشید .


در صورتی سال 85 تا 89 شما یک تارنما دانلود داشتید کلیه میدانستند که دقیقا چه کاری انجام میدهید اما روز جاری در شرایطی که بگویید که اینجانب تارنما دانلود دارم حتما در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید! به مرور زمان عبارت “ وبسایت دانلود ” به “ وب سایت دانلود فیلم ” یا این که “ وبسایت دانلود اپلیکیشن ” تبدیل شد و روز جاری چه بسا رقابت در عباراتی نظیر “ وب سایت دانلود فیلم کلاسیک ” یا این که “ تارنما دانلود اپلیکیشن تلفن همراه ” هم مشقت بار شده‌است . این فرآیند به همین صورت ادامه خواهد داشت و در حالتی که برنده خواهید بود که در ساخت محتوای کیفیت عالی یک گام جلوتر از سایر باشید .


روش ارائه محتوا


در اکثری موردها محتوای متبوع شما دوچندان کم است و بیشتراز یک سری خط معمولی نخواهد بود . در‌این موقعیت احتمال دارد ارائه آن بصورت متنی , جذابیت متعددی نداشته باشد و یا این که با اعتنا به نوشته کم مورد دقت موتورهای کاوش قرار نگیرد . تغییر تحول در طریق ارائه و اضافه کردن جذابیت های بصری می‌تواند کیفیت محتوای شما‌را ارتقاء دهد .

برای فهم و شعور خوب تر این داستان به یک نمونه جانور بر روی وب اشاره می کنیم . یک وب سایت دارای اعتبار فروش کیف پول چرمی مطلبی را درباره‌ی این‌که چطور می‌توانید کیف پول خویش را کم حجم خیس نمایید ارائه نموده است . احتمالا در شرایطی که این پرسش را از هرکسی داشته باشید با چندین استراتژی معمولی مثل بیرون کردن کارت های مازاد یا این که استفاده از کارت الکترونیکی بجای پول انتقاد نقص‌ را حل نماید . البته وبسایت Bellroy رویکردی متعدد بدین این قضیه داشته و به همین علت اسم و پیوند آن را در‌این مقاله ببینید .





این وب سایت با ساخت یک ویدیو , یک ورقه جداازهم و با بکارگیری المان های گرافیکی خوب این داستان بی آلایش را شرح و توسعه داده است , به شکلی که شما نیز احتمال دارد با دیدن آن یک‌سری دقیقه ای را مشغول شده و یا این که چه بسا آن را به دوستانتان معرفی نمایید . در شرایطی‌که بخواهیم جور جذب بازدیدکننده به وب سایت را قیمت گذاری کنیم , استفاده از تبلیغات کمترین درصد بازدهی را خواهد داشت و احتمالا از هر 1000 نفر یک نفر به مشتری شما تبدیل شود . جذب اشخاص از موتورهای کاوش ارزشمندتر است و احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری 1 به 100 خواهد بود . این عدد در معرفی شما به وسیله اشخاص به دوستان خوب و آشنایان تفاوت دیده گیری خواهد داشت و احتمالا از هر 3 نفر یک نفر در آتی به مشتریان شما بپیوندد .


تغییر‌و تحول در روش ارائه و اضافه کردن جذابیت های بصری می‌تواند کیفیت محتوا و اقبال معرفی شما از سمت استفاده کننده به بقیه افراد را ارتقا دهد .


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]