سئو فعالیت ماهر کیست؟

پنجشنبه 23 شهريور 1396
12:08
نسرین معین


سئو تارنما به معنای همراه کردن وب سایت با الگوطراحی سایت در مشهد

و پارامترهای موتورهای کاوش است .


این فعالیت به طور خودکار و خودکار وار انجام نمی‌شود . بلکه وبسایت نیاز به یک اپراتور داراست تا بتواند با مهارت و به کار گیری استانداردهای ضروری , وب سایت را با صرفه سازی نماید . به چنین شخصی , سئوکار گفته می گردد . گهگاه احتمال دارد یک سری نفر با یکدیگر تارنما را سازمان و باصرفه نمایند . در این حالت هرکدام از اعضای مجموعه , یک وظیفه را بر عهده می‌گیرند . در بعضا مورد ها هم یک شخص مسئولیت سازمان کلیه قسمت های تارنما را بر عهده دارااست . این شخص می‌تواند به یک‌سری صورت فعالیت نماید .




به صورت کلی قسمت های گوناگون تارنما برای با صرفه سازی عبارتند از : پباده سازی وب سایت , ایجاد محتوا , سازمان فنی و پشتیبانی از وبسایت , چک تارنما


سئوکارها کسانی می باشند که به یک یا این که کلیه این بخشها میپردازند تا درجه وب سایت را در موتورهای کاوش ارتقا دهند . نهایتا انگیزه آن ها ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان تارنما است . در زیر می توان مسئولیت های سئوکار را براساس قسمت های مذکور بررسی کرد .


سئوکار و پباده سازی وب سایت


وقتی که مسئولیت سئوکار صرفا پباده سازی وبسایت باشد , به کار گیری اصول و استانداردهای با صرفه سازی تارنما در طول پباده سازی و فعال سازی تارنما ضرورت پیدا می نماید . اعم از این اصول می شود به مورد ها زیر اشاره نمود :


پباده سازی وبسایت با اعتنا به اصول ریسپانسیو کردن : به‌این مضمون‌ که تارنما می بایست در صفحه ها موبایل و دیگر سیستم استدلال ها به خیر و خوبی گشوده شود و محتواها سوای درهم ریختگی در اختیار بازدیدکننده ها قرار بگیرند .


پباده سازی قالب : بعضا از طراحان از قالب های مهیا استفاده می نمایند . اگر‌چه این قالب ها موجب فعال سازی وبسایت در طول کوتاه می گردند , البته نهایتا امنیت وبسایت را به خطر انداخته و به ارزیابی و بررسی همیشه نیاز دارا‌هستند . به این ترتیب یک سئوکار ماهر خویش برای پباده سازی قالب مبادرت می نماید .


قرار دادن بخش مقاله ها در وبسایت : بخش مقاله‌ها , گزیده است که دانستنی ها و داده ها و محتواها در آن قرار میگیرند . وقتی که بازدیدکننده ها وارد وبسایت میشوند , بایستی بتوانند به راحتی نصیب مقاله‌ها را پیدا کرده و محتواهای خویش را در آنجا قرار دهند .


یک سری زبانه کردن وبسایت : اگر چه تمامی تارنما ها می‌توانند در دست همگی بازدیدکنندگان در سراسر جهان قرار بگیرند , ولی بازدیدکنندگان به وب سایت هایی رمز می زنند که با لهجه آن ها محتوا ساخت یا این که نهایتا از گویش های مرسوم و قانونی عالم استفاده کرده باشند . یک‌سری زبانه بودن تارنما به معنای جذب بازدید کننده از سراسر دنیاست .


ظواهر گرافیکی خوشگل متناسب با مسئله وب سایت : این مسئله هم در طول پباده سازی وب سایت می بایست مورد علاقه سئوکار قرار بگیرد . سئوکار ماهر کسی است که بتواند وبسایت را به شایسته ترین صورت ممکن پباده سازی نماید . زیبایی تاثیر متعددی در جلب لحاظ مشتریان دارااست . همینطور می بایست صورت ظاهری و ساختار وب سایت با زمینه آن یکی باشد .


رئیس آسوده تارنما : سئوکار ماهر کسی است که بتواند سیستم رئیس محتوا را به طوری پباده سازی نماید که چه بسا وبمسترهای تازه کار هم توان رئیس تارنما را داشته باشند . استفاده از یک سامانه مدیر پارسی , بروزرسانی مطالب , عکسها و داده ها وب سایت را برای وبمستر تسهیل می نماید .


در‌حالتی که که سئوکار مسئولیت ایجاد محتوا را بر عهده دارااست , بایستی از اصول و تکنیک های زیر پیروی نماید تا بتوان کنیه سئوکار ماهر را به وی نسبت بخشید :


ساخت محتوای نو : یک سئوکار ماهر هیچوقت از محتواهای دیگر وب سایت ها استفاده نمیکند . بلکه خویش برای ایجاد محتواهای نو مبادرت می نماید .


استفاده کلید واژه و کلمه های : سئوکار ماهر می بایست به طرز تعیین لغت ها اساسی مربوط به انگیزه , زمینه تارنما و همینطور قضیه محتواها اشراف بدون نقص داشته باشد . لغت ها حساس که در محتواها استفاده می گردند تاثیر متعددی بر با صرفه سازی و سئوی تارنما دارا‌هستند .


استفاده از بک لینک و پیوند ها : لینک و پیوند هایی که در تارنما استفاده میشوند , بایستی از سایت های دارای اعتبار و با بازدیدکننده های بالا باشند که سئوکار ماهر به طرز شناسایی و جستن بک پیوند های دارای اعتبار و گران بها مسلط است .


تعیین عنوان ها و تیترهای اغواکننده : سئوکار ماهر در انتخاب عناوینِ محتواهای وب سایت اعتنا متعددی دارااست و آنها‌را با وسواسی متعددی گزینش می نماید . همینطور تگ ها و متا تگ ها هم تاثیر متعددی در سئو دارا هستند که از حیث سئوکار حرفه ای و با سابقه بدور نمی ماند .


سازمان فنی و پشتیبانی از وبسایت


بعد از این که تارنما فعال سازی شد , نیاز به پشتیبانی فنی دارااست . شاید بعد از مدتی وبسایت در گیر خلل شود . در‌این‌حالت‌ می بایست حمایت کننده فنی وب سایت همه مشکلات را برطرف نماید . به عنوان مثال کدهای CMS , جاوا اسکریپت و . . . . به مرور زمان نیاز به بررسی و بررسی دارا‌هستند . براین اساس سئوکار ماهر می بایست بتواند نصیب هایی از تارنما را که مبتلا اختلال گردیده اند را پیدا و آنان‌را برطرف نماید .


چک وب سایت


همه تارنما ها در طی عصر های وقتی نیاز به ارزیابی دارا‌هستند . مثلا احتمال دارد بعداز مدتی سرعت آن‌ها کاهش یابد و یا این که لینک و پیوند هایی که از وبسایت بیرون شده , شکسته شوند . در‌این حالت بایستی برای زمان های وقتی معلوم , سئوکار وب سایت را بررسی و تحقیق کند . برای این عمل از ابزارهای بخصوصی اعم از Google analytics استفاده میشود . سئوکار ماهر می بایست به همه بخش های ابزارهای محاسبه وب سایت اشراف داشته باشد .


[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]