سوال های در امر جراحی بینی ( 6 )

دوشنبه 27 شهريور 1396
11:32
نسرین معین

سوال های در امر جراحی بینی ( 6 )

* آیا تبلیغاتی که درباره‌ تجميل الانف

یر کردن بینی با «دستگاه کوچک کننده بینی» یا این که «کرم کوچک کننده بینی» موجود هست درست است ؟


خیر . متاسفانه تبلیغاتی که در بعضا مجلات و هم ماهواره در موردکوچک نمودن بینی با روشهای غیر جراحی ( اشکال کرم , دستگاه کوچک کننده , گرم کننده و . . ) به چشم می‌خورد غلط بوده و اساس علمی ندارد . تا کنون هیچ روش غیر جراحی که جایگزین رینوپلاستی باشد و مورد تائید مجامع علمی و رسمی باشد ارائه نشده است . سفارش میشود در مساله پزشکی صرفا با پزشکان کارشناس و متبحر در آن مورد مشورت فرمائید و از اعتماد به تبلیغات رسانه ای غیر مجاز یا این که ماهواره ای اکیدا دوری کنید .


* بطور خلاصه , نکاتی که هر شخص درخواست کننده جراحی زیبائی بینی بایستی بداند :


1 - کار جراحی زیبائی بینی یك فعالیت انتخابی است و به غیر از موردها خاص كه لزوم آن بوسیله فرد و جراح احساس می‌شود بایستی از انجام موردها غیرضرور جلوگیری كرد .


2 - توجه کنید كه جراح متبوع توانائی و تخصص انجام این كار را داشته باشد .


3 - برای مشكلات كوچك در بینی بدن به اعمال جراحی بزرگ ندهید .


4 - پایه تصمیم آخری شما حیث جراح پلاستیك بینی باشد خیر اظهار حیث عزیزان , آشنایان و . . .


5 - فیض پایانی کار جراحی بینی بستگی بدون واسطه به شكل و موقعیت تشریحی بینی شما دارااست و جراح براساس وضعیت جان دار در بینی شما گزینش نامحدود ندارد .


6 - فعالیت جراحی بینی هیچگاه فوری نیست . براین اساس عملکرد نمایید پزشك در اوضاع مناسب شمارا کار کند .


7 - بینی هیچ شخص دیگری نمی تواند الگوی قابل قبولی برای شما باشد .


8 - شایسته ترین مورد گزینش جراحی بینی , زمانی است كه یك بینی بزرگ و دارنده انحراف شدید در تیغه بینی باشد .


9 - پافشاری در جراحی بینی در مواقعی كه لزوم قطعی نیست اکثر اوقات باعث به نارضایتی می گردد .


10 - جراحی بینی و بیهوشی ضمن آن با برخی از داروهای اعصاب و روان , قلبی و كبدی تداخل و اثر منفی داراست . حتماً كلیه داروهای مصرفی را به پزشك اطلاع دهید .


11 - ضمنا گفتگو نخستین به تمام پیشنهاد های پزشك معالج گوش فرا دهید حتی نكته ای زیاد حساس از لحاظ شما مخفی بماند و نهایتاً سبب ساز به نارضایتی شما گردد .


12 - در مورد ها فراوان نادر ممكن است دلایل اجباری ضمن یا این که پس از فعالیت عارض گردد ; در شرایطی که كه پزشك شما تبحر كافی را داشته باشد قطعاً از عهده آن بر می‌آید . دراین مورد خویشتن داری و توجه در انجام اوامر پزشك معالج نقش كلیدی در فیض آخرین دارااست .


13 - شایسته ترین مشاور شما پس ازعمل و درتمام وضعیت پزشك جراح شما می باشد و کارایی نمایید از سفارش های غیر علمی و غیرتخصصی سایر افراد تبعیت نفرمائید .


14 - با دقت به اینكه قرار است انشاءا . . . بینی شما یك توشه کار شود در گزینش پزشك , زمان مطلوب , مركز دلخواه توجه کنید و سفارش های پیشین و بعداز کار جراح را سرلوحه كار خویش قرار دهید .



حتما به خاطر بسپارید :


• با جراحی بینی عیوب زیبائی بینی برطرف می گردد , البته ساختار کلی بینی ( و مهمتر ازهمه پوست بینی ) تغییر‌و تحول نمی‌کند . براین اساس سود نهائی کار متعلق به حالت بینی پیشین از کار است .


• سود کار بینی در اشخاص متفاوت با نیز گوناگون خواهد بود و قابل مقایسه با نیز نیست . هر گونه بینی را نمیتوان با کار زیباتر نمود .


• حصول سود نهائی کار جراحی زیبائی بینی نیاز به گذشت فرصت دارد . در دوران اول پس از فعالیت , بینی احتمالا متورم , بزرگ , غیر متقارن , سربالا و نازیبا به حیث رسد که نباید موجب ناامیدی و اندوه شخص گردد .


• همان گونه که وجود تقارن بدون نقص در اجزاء یک بینی ارگانیک خوشگل امری مضاعف نادر است , بینی کار شده هم از تقارن بی نقص و صددرصد برخوردار نخواهد بود .



[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]