برطرف کردن عیوب پوست در کوتاه ترین زمان

سه شنبه 28 شهريور 1396
13:48
نسرین معین

برطرف کردن عیوب پوست در کوتاه ترین زمان

می خوا‌هیم در ک تجميل الانف

ان ممکن پوستتان را نوسازی کنیم و به زیبایی آن بیافزاییم سفارش میکنیم برای تقویت پوستتان در کمترین زمان ممکن ای شایسته ترین چاره ها دراین مورد امداد بگیرید و ظاهرتان را خوشگل جلوه دهید و بازدارنده پیدایش چین و چروک در آن گردید

جوانی و زیبایی از نعمت‌های خدادادی است و بایستی برای مراقبت آن کارایی نمائید . اشخاصی که به رخ خویش اهمیت می دهند , خود باوری بیشتری دارا هستند . بد نیست شما نیز بیشتر قدر نعمت زیبایی خویش را بدانید و برای محافظت آن عملکرد نمایید . در‌این مقاله با ارائه ۲۸نکته شمارا با راهکارهای زیبایی آشنا می کنیم تا بیشتر از جوانی خویش لذت ببرید . طی این چهار هفته بیشتر به زیبایی خویش اهمیت دهید تا بعداز اتمام دوران تغییرات ظاهری مثبتی را در صورت خویش ملاحظه کنید .

هفته نخستین

کلاژن‌سازی پوست را تقویت فرمائید

شب‌ها وقتی که به خواب میروید , مراحل ترمیم پوست آغاز میگردد ; در‌این زمان جریان خون پوستی تندتر شده در سود ذخیره اکسیژن پوست ارتقا مییابد و اسیدهای آمینه پوست وارد فعالیت شده کلاژن ساخت می‌نمایند که معاند شماره یک چروک‌های پوست است ; اگر‌ تنها خواب کافی ( حدود هشت ساعت ) داشته باشید این اتفاقات میفتد . خوشبختانه به راحتی می‌توان خوابید , تنها کافی است پیشین از خواب از تلاوت داستان‌های دارای هیجان و پراسترس و گوش دادن به خبر ها و تناول کردن قهوه دوری کنید .

شایسته ترین روش وصال به وقار : جامه خواب بپوشید تا راحت‌تر متانت را در آغوش بگیرید , نگرانی‌ها وافکار خویش را برای صبح فردا کنار بگذارید . لپ‌تاپ و تلویزیون را بیرون از محدوده روءیت کرد خویش قرار دهید .

شایسته ترین کار : ورزش جریان خون را تقویت کرده در سود اکسیژن خوب تر و بیشتر درون اندام‌های حساس و بافت‌ها می گردد , اندورفین‌ها آزاد شده و جایی برای استرس باقی نمی‌گذارند , در‌این فی مابین پوست هم بی‌نصیب نمی‌ماند ( ولی فواید ورزش برای قلب , ریه‌ها , ماهیچه ها و خوی و خو قابل ذکر نیست ) .

نرمش‌های اندام تحتانی , مطلوب تقویت جریان خون است چون بزرگ‌ترین عضله ها تن شمارا به تحرک می‌اندازد , مثل بالا رفتن از پلکان , دوچرخه سواری , کلاغ مالامال و پریدن به جلو . نرمش و ورزش سبب ساز خروج مواد زائد از صورت شما نیز میشود , تنها ۲۰ دقیقه نرمش و عرق ریختن پف زیر چشم‌ها را به نحو چشمگیری کاهش میدهد البته به خاطر داشته باشید که نرمش‌های شما دست کم تعدادی ساعت با خواب‌تان مسافت داشته باشد چون هورمون‌های خونی که بعداز نرمش ترشح میشوند , نمی‌گذارند راحت و پر سرعت به خواب روید .

شایسته ترین پیشنهاد : هزارمین استدلال برای حذف بدون نقص شکر از رژیم غذایی . براساس مطالعات انجام یافته شکر با فیبرهای کلاژنی پرکننده پوست گره خورده , آنان‌را محکم وسخت کرده و در غایت سبب ساز به پیدایش چروک میشود . گفته می شود تلاش کرم‌های زیبایی نو شکستن این لینک کلاژن - شکر است .

هفته دوم

هر شب تطهیر نمائید

یادتان باشد هر سن و سالی که داراست یا این که پوست‌تان از هر مدل که باشد , پاک کردن پوست از آلودگی و دود و اما آرایش‌های صورت گذشته از خزیدن زیر لحاف , مضاعف دوچندان واجب است .

به‌منظور وصال به شایسته ترین فیض به جای صابون , از یک پاک‌کننده ملایم معمولی استفاده نمایید . صابون دربردارنده سورفکتانت ( مواد شیمیایی مولد کف ) است که موجب کم آبی و تشدید چروک‌های دقیق پوست میگردد .

لایه‌برداری را فراموش نکنید

در وسط ده سال ۲۰ معاش , مرمت سلول‌های پوستی از هر ۲۱ روز به هر ۳۰ روز کاهش می یابد , و با ورود به ده سال ۴۰ این زمان به ۴۰ روز می رسد .

برای داشتن پوستی درخشان‌تر خودتان سلول‌های مرده را جدا فرمائید ; با مصرف یک کرم لایه بردار , پوست شما سریع‌تر خویش را ترمیم و دوباره‌سازی‌ می کند .

رتینوئیدها , ورژن درمانی ویتامین A , شایسته ترین ماده برای تسریع سلول‌سازی‌ است که کلاژن‌سازی‌ رانیز سرعت بخشیده و خطوط دقیق صورت را محو می نماید . Renova و Retin - A برای پوست اعجاز میکنند .

رتینول , از خانواده رتینوئیدها که فارغ از ورژن در اختیار جای‌دارد , ضد‌چروک و آکنه است البته هر دوی این تولید ها سبب قرمزی و پوسته پوست شدن پوست می شود .

به‌منظور کاهش این دلایل جانبی , مصرف تنها پاره ای کرم , به مقدار نخود , روی تمام قسمت‌های صورت و گردن سفارش می شود .

در‌صورتی‌که میخواهید ملاحظه کنید به مقدار استفاده کرده‌اید یا این که خیر , یکی دستمال کاغذی روی صورت‌تان قرار دهید , درصورتی که به‌زمین‌خورد یعنی کافی و به میزان بوده است ولی در حالتی‌که به‌صورت‌تان چسبید یعنی بیشتراز حد استفاده کرده‌اید .

هفته سوم

چروک‌ها و جوش‌ها را محو فرمائید

شیفته آفتاب می‌باشید , ولی برای توشه صدم بایستی بیان کرد حتما از ضد‌آفتاب با مرتبه حفاظتی بالا استفاده نمایید . یادتان باشد که هر… روز , خودتان می بایست بدانید چرا! نوروفروغ آفتاب مسئول بیشتراز ۹۰ درصد پیری‌های زودرس پوست است . ولی هنوز نیز صرفا عده‌ای کم هر ۳۶۵ روز سال از ضدآفتاب استفاده میکنند . عادت فرمایید هر روز صبح چه بسا در شرایطی که هوا ابری یا این که بارانی است , به مقدار یک قاشق چای‌خوری لبریز ضدآفتاب به‌صورت و گردن خویش بمالید و ولی مدام شایسته ترین دسته محصول را با اعتنا به جور پوست خویش تعیین نمائید .

ضدآفتاب‌های فیزیکی دربردارنده دی اکسید تیتانیوم و اکسید زینک می باشند که از نفوذ طیف وسیعی از اشعه‌ها به درون پوست جلوگیری میکنند البته نقص‌ این است که , به خصوص روی پوست‌های تیره , قدری گچی به‌نظر می‌رسند و آراستن روی آن عالی نمی‌شود! پس خوب تر است از این دسته ضدآفتاب برای تن و برای صورت از ضدآفتاب‌های دربردارنده ترکیبات شیمیایی مانند مزوریل یا این که آووبنزون استفاده نمایید . دسته اخیر ضدآفتاب‌ها درحالی‌که پوست را از UVA و UVB مصون نگاه می‌دارند , سبک بوده , به راحتی پخش می شوند و اثری از خویش روی پوست به جای نمی‌گذارند .

شایسته ترین سفارش : مصرف مرطوب‌کننده فراموش نشود در کنار فواید آنی , استفاده از مرطوب کننده‌ها از آسیب‌های آتی نیز جلوگیری می کند . درپی نوعی مرطوب‌کننده باشید که خاصیت ضدآفتاب نیز داشته ( مقاومت در قبال اشعه‌های UV و رادیکال‌های آزاد ناشی از آن ) و دربردارنده مواد ضد‌پیری مثل پپتیدها باشد که در ساخت کلاژن مؤثر است .

آکنه‌ها را بکشید

درین هفته پوست شما نیز صبح و نیز شب نیازمند نگهداری بیشتر است چون بالایی‌‌ترین لایه آن طی لایه برداری برداشته شده‌است . مصرف روزمره کرم صورت از تحریک پوستی جلوگیری و رطوبت ارگانیک پوست را تامین مینماید . پژوهشگران مصرف لایه‌ای کلفت از فرمولاسیونی دربردارنده گلیسرین و اسید هیالورونیک را پیشنهاد می‌نمایند که جاذب آب است . اگر که پوست شما مستعد آکنه است , از فرمولاسیون ژلی فاقد چربی یا این که لوسیون استفاده فرمائید که در عین تامین رطوبت پوست , منافذ پوستی را نمی‌بندد . مصرف مرطوب‌کننده در فصل‌تابستان و اوایل فصل پاییز ابدا فراموش نشود . درحالی‌که هوای مرطوب پوست را‌تر و نو نگه میدارد , گرمای شدید و فروغ خورشید آن را کم آب می نماید .

شایسته ترین پیشنهاد : جدیدا اشکال سرم‌های مراقبتی پوست صحبت و حدیث‌های متعددی به پا کرده‌اند که اما عمده آن ها صراحت دارد : آن ها با محتوای بالایی از مواد فعال در عین درحال حاضر سبک بوده به راحتی به عمق بیشتری از پوست نفوذ می نمایند . به هنگام خرید در ادامه سرم‌های ضد‌پیری باشید که دربردارنده پپتیدهای محکم کننده , فاکتورهای ترمیمی و دوباره‌سازی‌ پوست و گونه های گیاهان دارویی و ولی نیاسین آرزو ( ویتامین B ) سفید‌کننده است .

هفته چهارم

آبرسانی را در حق تقدم قرار دهید

با آبرسانی پوست می توانید پوست خویش را برنا نمائید . آبرسانی پوست را ترمیم و پاک سازی کره و آن را شاداب می نماید . تاثیر آبرسانی موقت است و برای مراقبت سالم پوست خویش میتوانید چه بسا هفته‌ای چهار توشه این عمل را انجام دهید . در‌واقع در آبرسانی پوست یا این که هیدرودرمی رطوبت کافی به پوست می‌رشد . صراحت دارد که در هر سنی می توانید پوست خویش را آبرسانی فرمایید ولی شایسته ترین سن آبرسانی پوست ۳۰سال به بالاست که زمان آغاز چروک‌های روی پوست است .

در شرایطی‌که سن‌تان بیشتر از ۳۰سال است , حتما پوست خویش را آبرسانی فرمائید و چین و چروک‌های سطحی را از پوست خویش به دور فرمائید . فراموش نکنید که آبرسانی فعالیت درمانی نیست و فقط برای شادابی پوست انجام می گردد . در آبرسانی بایستی از کرم‌های مرطوب - کننده استفاده فرمائید , خوبتر است بدانید که برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند , استفاده از این تکنیک پیشنهاد نمی شود زیرا احتمال دارد سبب ساز ساخت جوش شود .

شایسته ترین سفارش : میتوانید ابزار آبرسانی را از داروخانه تهیه و تنظیم فرمایید و خودتان در منزل به‌راحتی این فعالیت را انجام دهید , برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی پوست از دستگاه بخور با کرم‌های اختصاصی آن استفاده فرمایید . با این فعالیت بخار آب جذب پوست‌تان میگردد و شادابی به پوست شما میرسد . فراموش نکنید که بعداز آبرسانی‌ پوست حتما از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده نمایید تا رطوبت کماکان در پوست شما باقی بماند .



[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]