گونه های پباده سازی تارنما

سه شنبه 28 شهريور 1396
14:19
نسرین معین

گونه های پباده سازی تارنما

طراحی تارنما از طریق های مختلفی قابل اجرا است . در شرایطی‌که شما پیرو یک کمپانی برای پباده سازی تارنما خویش میباشید که‌این عمل را برای شما انجام بدهد , بایستی با این مشخصات و اشکال پباده سازی وبسایت آشنا باشید . در‌این مقاله گونه های پباده سازی وب سایت های گوناگون را مورد بررسی قرار می دهم .طراحی سایت در مشهد


پباده سازی وب سایت استاتیک


درین روش از پباده سازی وب سایت , صفحه های وب سایت با فرمت html پباده سازی می‌شوند . داده ها آنان به وسیله طراح وارد وب سایت شده و اثبات است . صاحب و مالک وبسایت به آسانی و فارغ از داشتن علم پباده سازی وبسایت توانمند به تغییر و تحول محتوای وبسایت نیست . معمولا شرکتهایی که از این روش استفاده می نمایند هزینه پباده سازی وب سایت را به طور ورقه ای محاسبه می نمایند . این روش پباده سازی تارنما منسوخ شده‌است . هزینه پباده سازی وبسایت استاتیک چنانچه که تعداد صفحه ها شما بیش تر از 5 کاغذ باشد مقرون به صرفه نیست .


پباده سازی وبسایت داینامیک


درین روش از پباده سازی وبسایت , صاحب و مالک تارنما قادر است داده ها تارنما خویش را تغییر‌و تحول داده و به راحتی محتوای آن را دستکاری نماید . پباده سازی وبسایت داینامیک وضعیت های مختلفی داراست که درپی به آن می‌پردازیم :


پباده سازی وب سایت داینامیک - استفاده از سیستم های کدباز


سیستم های کذباز متعددی در وب وجود دارا‌هستند که می شود به صورت مجانی از آن ها برای پباده سازی وب سایت استفاده کرد . مزیت این سیستم ها مجانی بودن آنان است . البته به دلیل این‌که برای شما پیاده سازی نشده اند احتمالا نتوانند نیازهای شما‌را پاسخ بدهند و عملا در دراز برهه زمانی بدون چاره به تغییر و تحول وبسایت خویش بشوید . بعضی از سیستم های پر اسم و رسم کدباز پباده سازی تارنما به طور زیر است :


پباده سازی تارنما جوملا

پباده سازی وبسایت وردپرس

پباده سازی وب سایت phpnuke

پباده سازی تارنما dotnetnuke

و . . .

اصطلاح همگانی و نادرستی که برای سیستم های کدباز استفاده میشود , CMS با سیستم مدیر محتوا است که یک معنی عام است و قادر است برای سیستم های مخصوص هم به فعالیت رود .


پباده سازی وب سایت داینامیک - پباده سازی وب سایت منحصر به فرد


در این‌حالت , کمپانی پباده سازی وبسایت مبتنی بر نیازهای شما تجهیزات وبسایت را برآورد کرده و طبق مراد های شما وبسایت پباده سازی خواهد شد . در شرایطی که کمپانی متبوع شما به مفاهیم باصرفه سازی و پباده سازی وب سایت مسلط باشد سود عمل می‌تواند به مراتب خوب تر از سیستم های کدباز باشد و در غیر اینصورت شاید نیز هزینه فرمائید و نیز سود بدی بگیرید .


پباده سازی وبسایت با صرفه سازی شده


باصرفه سازی وب سایت , مهم ترین برهان موفقیت یک سایت است . یک مثال از سیستم های کدباز که از حیث با صرفه سازی حالت مناسبی دارااست اپلیکیشن وردپرس است , در‌حالتی که که پباده سازی وب سایت منحصر داشته باشید حتما شرکتی را تعیین نمایید که به مفاهیم با صرفه سازی مسلط باشد . چون در صورتی وبسایت شما تماشاچی ای نداشته باشد ارزشی نخواهد داشت .


یک تصور اشتباه که در جمهوری اسلامی ایران جا افتاده است این است که اشخاص فکرمیکنند بایستی پباده سازی وبسایت خویش را به یک کمپانی واگذار نمایند و باصرفه سازی تارنما خویش را به کمپانی دیگری واگذار نمایند . در حالیکه این دو زمینه تماما با نیز در رابطه بدون واسطه میباشند و خوبتر است از ابتدا شرکتی را برای پباده سازی وب سایت خویش تعیین نمایید که به مفاهیم باصرفه سازی مسلط باشد .


[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]