ورقه پلاگین یاست سئو

سه شنبه 28 شهريور 1396
14:24
نسرین معین

قالب چیست؟ پلاگین چیست؟

در مقاله گذشته به بررسی اشکال سیستم های رئیس محتوا پرداختیم . حین معرفی این سیستم ها به مضمون‌ هایی به عنوان قالب و پلاگین برخوردیم . روز جاری بررسی می‌کنیم که قالب چیست؟ پلاگین چیست؟

طراحی سایت در مشهد


گفتیم سیستم های مدیر محتوا به دلیل این‌که بدون‌پول میباشند , خیلی زود در سراسر جهان فراگیر میگردند و برنامه نویسان متعددی پیدا می نمایند . آن‌ها هم مبادرت به ساخت قالب و پلاگین های مجانی و غیر بدون پول می نمایند تا از این روش به درآمد برسند .


قالب چیست؟ پلاگین چیست؟


وقتی که استارت به پباده سازی وبسایت ماهر می‌کنیم , بعد از تعیین سیستم رئیس محتوا نوبت به پباده سازی گرافیکی وبسایت میرسد . پباده سازی گرافیکی یعنی تعیین رنگ ها , روش دکورا سیون اسلایدر , عکس ها , مطالب و … در صفحه ها وبسایت که برای این فعالیت شما نیاز به گزینش یک قالب وبسایت پیدا می‌کنید . در واقع وظیفه قالب این است که در پباده سازی گرافیکی وبسایت به طراح وب سایت یاری دهد و امکاناتی در اختیار وی قرار دهد تا بتواند پباده سازی گرافیکی تارنما را هر چه خوبتر و زیباتر انجام دهد . جذاب است بدانید بعضا از قالب ها , طرح های از پیش مهیا هم دارا‌هستند که طراح وبسایت می‌تواند آنان‌را بازنویسی نماید و به طرح مهم وب سایت رسد . این قابلیت و امکان منجر میشود پباده سازی وب سایت سرعت بالا خیس صورت بپذیرد . قالب ها نیز نظیر سیستم های مدیر محتوا , اشکال بدون‌پول و غیر مجانی دارا‌هستند . که در این باره بر عکس سیستم های رئیس محتوا , جور غیر مجانی آن ها به دلیل امکاناتی که در اختیار طراح میگذارند خوب تر است .


بعد از گزینش قالب و تکمیل پباده سازی تارنما , طراح تارنما مبتنی بر نیازهای صاحب کار تجهیزات مختلفی را می بایست برای تارنما فراهم نماید تا پباده سازی تارنما ماهر انجام داده باشد . اینجاست که پلاگین ها به امداد وی میایند . پلاگین ها ( افزونه , Plugin ) برنامه های جانبی می باشند که بوسیله برنامه نویسان متعدد برای یک سیستم مدیت محتوا مهیا و منتشر می‌شوند . این برنامه ها معمولا بر طبق نیازهای همگانی که تا قبل از این اتفاق افتاده ساخت می‌شوند و به طراحان وب سایت زیاد یاری می نمایند تا نیازهای کارفرمایان را برآورده نمایند . البته بایستی در استفاده از پلاگین ها مقداری توجه کرد و برای هر مشکلی تخت گاز سراغ راه‌حل نصب پلاگین نرفت به این دلیل که استفاده بیش تر از حد پلاگین ها سبب ساز نماید شدن یک وبسایت میشود و بازدیدکنندگان معمولا وبسایت هایی که سرعت پایینی دارا هستند را به راحتی ترک می نمایند .


عالی است بدانید هر قالب و پلاگین ای دلخواه استفاده نیست . بعضی از معیارهای تعیین قالب و پلاگین را با نیز مرور میکنیم :


خصوصیات یک قالب تارنما دلخواه


استفاده از کدهای باصرفه شده و استاندارد

تعداد خطاهای برنامه نویسی به میزان دستکم

سرعت بارگزاری پرسرعت

دارنده پباده سازی ریسپانسیو ( پباده سازی منحصر به فرد تلفن همراه و تبلت )

چه بسا الامکان دارنده دمو و طرح های از پیش مهیا

پشتیبانی عالی

محبوبیت بالا و تعداد نصب نسبتا دلخواه

اما در مطلبی که به معرفی 9 فاکتور واجب برای تعیین قالب وب سایت مطلوب پرداخته ایم , بیشتر این مورد ها را توضیح داده ایم .


خصوصیات یک پلاگین مطلوب


سازگار با سیستم رئیس محتوا و عدم پیدایش خلل

از زمان تکثیر آخری ورژن آن زمان متعددی نگذشته باشد ( به صورت نمونه یک‌سال )

اورجینال! ( گهگاه ورژن های کرک شده سبب ساخت خلل و پیدایش فساد در تارنما می‌شوند )

تعداد نصب های فعال نسبتا بالا

تصویر زیر مرتبط با ورقه یکی‌از پر اسم و رسم ترین پلاگین های وردپرس است . همان گونه که می‌بینید در نصیب معلوم شده داده ها مفیدی در باره سازش پلاگین با وردپرس , مورخ پایانی ورژن و میزان محبوبیت آن نوشته شده شده‌است .






درین مقاله با نیز مرور کردیم که قالب چیست؟ پلاگین چیست؟ در مقاله بعدی به معرفی و بررسی شایسته ترین سیستم مدیر محتوا خوا‌هیم پرداخت .


[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]