با این روشها پوست تیره را روشن فرمائید

شنبه 1 مهر 1396
11:41
نسرین معین

با این روشها پوست تیره را روشن فرمائید

تجميل الانف

روشن خیس کردن پوست تن خصوصا نواحی خاص نظیر روشن کردن زیر دیده ها یا این که روشن سازی حوزه‌ بیکینی و کشاله ران , راز زانوها و آرنج ها برای اکثری از اشخاص تبدیل به گرفتاری بزرگی شده‌است . به نقل از جمهوری اسلامی ایران ناز در‌این مقاله می‌خواهیم روشهای خانگی روشن کردن ارگانیک پوستهای تیره را با نیز بررسی کنیم . با ما همراه باشید .


بيشتر مردمان دقت چنداني به زيبايي دست ها و پاهاي خویش ندارند و بيشتر بر زيبايي صورت متمرکز می باشند . ولی نگهداری از کل تن ضروري است و به پيشگيري از تيره شدن پوست و آسيب آن یاری مي نماید .


از آنجايي که دستان و پاهاي ما بيشتر مواقع سوای پوشش يا نگهدارنده باقي مي نظیر , تمايل به تيرگي در بخش هايي از پوست اين اندام ها بيش از نقاط ديگر تن است . به واسطه قرار تصاحب کردن مداوم در معرض پروتوهاي زیان آور فرابنفش A و B خورشيد , پوست بشر ملانين بيشتري براي مراقبت از خویش توليد مي نماید . ملانين بيشتر به تيره‌تر شدن پوست , به ويژه در دست ها و پاها در شرایطی‌که از پوشش مطلوب برخودار نباشند , سبب مي شود .


به نقل از “ هوم رمديز ” , در کنار قرار تصاحب کردن در معرض خورشيد , تيره شدن بخش هايي از پوست مي تواند در نتيجه آلودگي , گرد و غبار و قرار تصاحب کردن در معرض مواد شيميايي زیان آور صورت بگيرد . بيشتر مردمان اعتنا چنداني به زيبايي دست ها و پاهاي خویش ندارند و بيشتر بر زيبايي صورت متمرکز میباشند . ولی نگهداری از کل تن ضروري است و به پيشگيري از تيره شدن پوست و آسيب آن یاری مي نماید .


تيره شدن بخش هايي از دست ها و پاها ظواهر چندان خوشايندي ندارد و مي تواند شم شرمندگي را در شخص ايجاد نماید . خوشبختانه روش هايي طبيعي براي روشن کردن و احياي رنگ طبيعي پوست اين اندام هاي تن وجود دارا‌هستند که به دنبال برخي از آنها‌را معرفي مي کنيم .


ليمو


استفاده از ليمو روشي ارزان براي روشن و براق کردن پوست دست ها و پاها است . ويژگي اسيدي ليمو تحت عنوان يک دلیل سفيد کننده طبيعي فعالیت مي نماید . همچنين , ليمو سرشار از ويتامين C است و به رهايي از شر سلول هاي مرده پوست و بهبود رنگ آن امداد مي نماید . ليمو به پرورش سلول هاي جديد و کسب رنگ روشن‌تر پوست امداد مي نماید .


مقداري شکر را روي يک نیمه ليمو بريزيد . پوست خویش را با استفاده از اين ليمو مالش دهيد تا از شر آلودگي و سلول هاي مرده پوست خلاص شويد . به مقطع 10 دقيقه شکیبایی کنيد و آن‌گاه پوست خویش را با آب شست و شو دهيد . اين عمل را هفته اي يک توشه انجام دهيد .


گزينه ديگر , ترکيب اندازه مساوي از آب ليمو نو و عسل است . اين ترکيب را روي پوست دست ها و پاهاي خویش بماليد . اذن دهيد 15 دقيقه روي پوست باقي بماند و بعد با آب شست و شو دهيد . اين عمل را دو توشه طی روز انجام دهيد .


دقت : بعد از استفاده از طریق هاي درماني ليمويي , از يک مرطوب کننده عالی استفاده کنيد تا پوست کم آب نشود . همچنين , از مواجهه مستقيم با نوروروشنایی خورشيد براي دست‌کم يک تا دو ساعت پرهيز کنيد .

با این روشها پوست تیره را روشن نمایید

ماست


اسيد لاکتيک جان دار در ماست آن را به يک ادله سفيد کننده اثرگذار تبديل مي نماید که به روشن‌تر کردن رنگ پوست یاری مي نماید . اسيد لاکتيک مي تواند لايه رويي سلول هاي مرده را بردارد تا از بخش کم آب , پوسته پوسته يا تيره شده پوست کاسته شود .


افزون بر اين , پروتئين ها و ويتامين هاي مو جود در ماست پوست شما‌را قابل انعطاف و براق نگه مي دارا هستند .


مقداري ماست بی آلایش را روي بخش هاي تيره شده پوست خویش ريخته و براي یک‌سری دقيقه ماساژ دهيد . اذن دهيد براي 10 تا 15 دقيقه به به عبارتی وضعیت باقي بماند و بعد پوست خویش را با آب شست و شو دهيد . از اين روش يک يا دو توشه طی روز استفاده کنيد تا رنگ پوست خویش را روشن‌تر سازيد .


گزينه ديگر , ترکيب میزان مساوي از ماست و گلاب و بعد اضافه کردن يک قاشق چايخوري گليسيرين گياهي به آن است . دست ها و پاهاي خویش را با اين ترکيب ماساژ داده تا تماما جذب پوست شود . به بازه زمانی يک شب اذن دهيد در همين شرایط باقي بماند و صبح روز آن‌گاه پوست خویش را با آب سرد شست و شو دهيد . روزمره يک توشه پيش از خواب شبانه اين عمل را انجام دهيد .


[ بازدید : 343 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]