دوربین مداربسته مخفی

پنجشنبه 5 بهمن 1396
14:05
نسرین معین

دوربین مدار بسته نهفته

دوربین مداربسته نهفته با اسم دوربین نظارتی پنهان و دوربین جاسوسی هم شناخته می شود . از این دوربین برای ضبط عمل های اشخاص , فارغ از تدبیر آنان استفاده می شود . دوربین مداربسته نهفته , یا این که از نگاه شخص متبوع مخفی نگه داشته می شود و یا این که به صورت وسیله ای دیگر در می‌آید تا قابل شناسایی نباشد . دوربین مداربسته پنهان را می توان درون تلفن همراه های گوشی , گلدان گیاهان , اسباب جانبی تلوزیون و … جاسازی کرد . در‌این مقاله یک‌سری نکته کاربردی درباره با دوربین مداربسته پنهان ابلاغ می شود .


نکاتی کاربردی درباره با دوربین مداربسته نهفته و مورد ها استفاده از آن

دوربین مداربسته پنهان

دوربین مداربسته نهفته


دوربین های مداربسته پنهان نیز برای چک خانگی و نیز برای صنعت های و مکان های تجاری کاربرد دارا هستند . دردست بودن و هزینه زیر این دوربین ها منجر توسعه استفاده از این دوربین ها شده‌است . نصب و استفاده از این دوربین ها نیاز به اذن رسمی داراست . بعضا از این دوربین ها کاربرد سرگرمی و تفریحی هم دارا‌هستند . معمولا در مکان هایی که دوربین مداربسته معمولی نصب شده باشد , تابلوهایی برای آگهی این مسئله به عموم موجود است البته دوربین های مداربسته نهفته , این طور نیستند .


یک دوربین مداربسته نهفته شبیه همگی دوربین های مداربسته قادر است به طور با سیم و فارغ از سیم جانور باشد . دوربین مداربسته نهفته باسیم , بوسیله کابلی به دستگاه گیرنده متصل میشود . مدل بی سیم آن قادر است تصاویر ضبط شده را در شعاع محدودی منتقل کرده و به دستگاه گیرنده برساند . از اشکال این دستگاه های گیرنده می شود به تلوزیون , VCR , DVR , کارت یاد و… اشاره نمود .


بعضی از دوربین های مداربسته نهفته قابلیت و امکان ضبط صدا را هم دارا‌هستند . در دست گرفتن این دوربین های مداربسته به دو صورت دستی و از رویکرد بدور ( ریموت در دست گرفتن ) است .


دوربین مدار بسته نهفته لامپی 360 جايگاه fisheye

دوربین مدار بسته پنهان لامپی 360 سکو fisheye





مورد ها استفاده دوربین مداربسته نهفته

بررسی بر پرستار کودک


یک کدام از مورد ها استفاده از دوربین مداربسته نهفته , در منزل ها و برای بررسی بر عمل خدمتکار یا این که پرستار طفل است . این مدل از دوربین ها با اسم “ دوربین پرستار طفل ” شناخته می گردند . در سراسر جهان بر روی نصب این دوربین ها اختلاف لحاظ موجود است .


در مواقعی پرستار کودک به جهت جنبش دادن شدید طفل که اهمیت متعددی نیز ندارد , مورد پیگرد رسمی قرار گرفته است . در حالی که‌این جنبش به دلیل کیفیت زیر دوربین مداربسته سرعت بالا خیس از میزان حقیقی ضبظ شده بوده است . مورد ها دیگری هم از اختلافات و زد خورد درباره با دوربین مدار بسته پرستاربچه گزارش شده‌است .


مورد ها حقوقی و رسمی


احتمال دارد در یک مکان مسکونی , اداری و یا این که تجاری وقوع تخلف , آزار رسانی و یا این که سرقت گزارش شود . در چنین قوانینی نیروهای پلیس می‌توانند با نصب دوربین مداربسته نهفته عمل ها را در آن مکان مورد ارزیابی و تحقیق قرار دهند و متهم را شناسایی نمایند .


دوربین مداربسته پوشیدنی


تنی چند از نیروهای پلیس میتوانند یک دوربین نهفته کوچک را بر روی سینه و یا این که خرقه خویش قرار دهند و در عملیات ها از تصاویر ثبت شده استفاده نمایند . برای مثال در عملیات تحقیقی و شناسایی عامل ها جنایتکار , با استفاده از این تصاویر , صحنه وقوع جرم را بررسی می نمایند .


معرفی مکان های مطلوب برای نصب دوربین مداربسته نهفته در منزل ها

درب محل ورود


درب جلویی منزل , اولی مکان برای ورود به منزل است . این مکان , مالامال رفت وآمد ترین نصیب منزل است . نصب و فعال‌سازی دوربین مداربسته نهفته درین محل میتوانید ورود و خروج اشخاص را ذیل لحاظ بگیرید . یک دوربین مداربسته پنهان قادر است به صورت چراغی در محل ورود منزل استتار شود .


اتاق نشیمن


اتاق نشیمن بزرگترین نصیب یک منزل است و عمده کار های اعضای خانواده در‌این اتاق انجام می‌گیرد . نصب دوربین مداربسته نهفته در این جا برای ارزیابی امنیتی منزل مطلوب است . این دوربین مداربسته می‌تواند باطن ساعت دیواری , کناره تابلوها , باطن اسباب تزئینی و … قرار بگیرد . با استفاده از این دوربین میتوانید کار های کارگر یا این که پرستار طفل را هم ذیل لحاظ بگیرید .


تنی چند از اقلام لوکس و بزرگ منزل مانند سینمای خانگی , کنسول های بازی و … در اتاق نشیمن نگه داری می‌شوند . نصب و فعال‌سازی دوربین مداربسته پنهان در اتاق نشیمن می‌توانید از سرقت آنها دوری فرمایید .


اتاق کارنصب و فعال سازی دوربین مداربسته نهفته در اتاق کار می‌توانید از مدارک و سندها اصلی اداری خویش مراقبت نمایید . این دوربین مداربسته را میتوانید به صورت حسگر دود یا این که حریق روی سقف اتاق کار نصب نمایید و نمای 360 مرتبه ای از اتاق را داشته باشید .


درب تراس یا این که حیاط


سارقان به راحتی میتوانند از خط مش در پشتی و در ایوان وارد منزل شوند . در صورتی‌که یک دوربین مداربسته نهفته را بر بالای این درب نصب فرمایید , کلیه اشخاصی را که در تراس پشتی میباشند و وارد منزل می‌شوند را میبینید .


احتمالا یک سری وسیله لوکس مانند دستگاه چمن زنی , اثاثیه تفریحی و … در ایوان پشتی منزل وجود داشته باشد . نصب و فعال سازی این دوربین میتوانید از سرقت آن‌ها هم دوری نمائید .


محل نگه داری مدارک و پول


وسایل باارزش و پرهزینه نظیر طلا جواهرات , مدارک و سندها خانوادگی , سکه و پول عیب گیری خویش را نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته نهفته , نگهداری فرمایید . این دوربین نهفته می‌تواند درون پریز برق , کولر , ساعت دیواری , رادیو و… نصب شود .


اشکال مختلفی از دوربین مداربسته پنهان در بازار موجود است . هریک از این دوربین ها کارکرد جدا و مشخصی دارا‌هستند . پیشین از مبادرت به خرید , پژوهش ها خودر را بی نقص فرمائید تا بتوانید شایسته ترین گزینش را داشته باشید .



[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]