پرتقال‌ های اهل ایران در انبارها فاسد شد/ وفور مرکبات فرنگی در بازار

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:59
نسرین معین

پرتقال‌ های اهل ایران در انبارها فاسد شد/ وفور مرکبات فرنگی در بازار

حسین مهاجران در گفت‌ وگو با خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد : آمار دقیقی در رابطه میزان از بین رفتن پرتقال داخلی ذخیره‌سازی شده برای شب عید نیست البته جزو این تولیدها بدور ریخته شده یا این که برای افشره‌گیری به کارخانه رسول شده‌است .


او افزود : 2 میلیون و 400 هزار بدن مرکبات در این سال در استان های شمالی ساخت شده البته نمیتوان به‌ صورت معلوم بیان کرد که چه‌ میزان از مرکبات باغداران بدور ریخته شده , زیر درخت ما‌نده , در انبارها فاسد شده یا این که درنهایت از بین رفته است .


مدیریت اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌ توشه در رابطه مناطقی که محصول آنان از بین رفته است , ذکر کرد : بخش عظیمی از مرکبات مو جود در استان مازندران که برای عرضه در روزها نهایی سال در حیث گرفته شده بود در انبارها باقی‌ماند و بدور ریخته شد یا این که برای به چنگ آوردن افشره و آبگیری به کارخانه ارسال‌شد .


پرتقال قاچاق 10هزار تومانی در بازار


او در‌پی در رابطه ارزش فعلی مرکبات اعلام کرد : فضای شب عید هنوز در قیمت‌ های میوه , مشاهده میشود به‌ طوری که سیب و کیوی در بازار گران است .


مدیر اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار اظهار‌کرد : هر کیلوگرم کیوی با اعتنا به این که در سال قبلی ایجاد آن کاهش پیدا کرده بود اکنون 4 هزار تومان تا 5 هزار و 500 تومان و سیب کیفیت خوب 4 تا 6 هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌بار به فروش میرسد .


او افزود : هر کیلوگرم پرتقال والنسیای مرغوب جنوب هم 6 هزار و 500 تومان و پرتقال وارد شده و قاچاق 8 هزار و 500 تا 10 هزار تومان به فروش میرسد .


مهاجران تأکید کرد : پرتقال‌ های قاچاق کنار پرتقال‌های رسمی در بازار به فروش می رسد و اکنون در میادین مرکزی میوه و تره‌بار هم توزیع می شود .

آزمون نظام مهندسی


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]