چه گونه ناخن هایی خوشگل داشته باشیم؟

شنبه 1 مهر 1396
14:16
نسرین معین

چه گونه ناخن هایی خوشگل داشته باشیم؟

تجميل الانف

اگر دوست دارید ناخن های زیبایی داشته باشید به موارد ذیل توجه نمائید . همگی ی خانم ها دوست دارا هستند ناخن هایی خوشگل و مستحکم داشته باشند ; ناخن هایی که نظیر برف سپید باشد و هیچوقت پوسته ندهد . البته در بیشتر مواقع ناخن ها میشکنند و دردسر عظیم خانم ها رقم می خورد ;


در شرایطی که شما نیز قسمتی از این جور از خانم‌ها میباشید خوب تر است بدانید که ناخن‌ها بی برهان تند و تند نمی شکنند و حتما علتی برای آسیب پذیر بودن آن ها موجود است . به دنبال راهکارهایی به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده بردن از آنان صاحب و مالک ناخن هایی سپید و مستحکم می شوید .


یک کدام از علل این حادثه رژیم غذایی است که در حالتی که تصحیح شود می تواند در معالجه این نقص‌ زیاد موءثر باشد . علاوه بر این , به فعالیت بردن بعضا ترکیبات ارگانیک میتواند شکنندگی آنها‌را برطرف نماید . می بایست بدانید که برای ترکیبات ارگانیک متخصص ها نسخه‌های متعددی ارائه کرده‌اند ;


بعضی‌ها سفارش به استفاده از اشکال جوانه‌ها اعم از جوانه گندم , ماش و جو را در رژیم غذایی روزمره و مخصوصا سالاد توصیه می‌نمایند . درین دربین عده‌ای دیگر از متخصصین نیز استفاده از گونه های کرم‌های گیاهی را در بهبود شکنندگی ناخن‌ها موءثر میدانند . هنگامی ویتامین به تن نمی‌رسد!


چه‌طور ناخن هایی خوشگل داشته باشیم؟


اعم از عوامل حیاتی شکستن ناخن‌ها این است که ویتامین‌هایی نظیر B , A و D در تن کفایت نمیکند . به مراد رفع این ایراد خوب تر است سراغ مواد غذایی دربردارنده این ویتامین‌ها بروید , خوراکی‌هایی نظیر سبزی‌ها و میوه‌ها به مقدار کافی از این ویتامین‌ها دارا‌هستند .


در تراز آن گاه میتوانید از مکمل‌های دربردارنده این ویتامین‌ها نیز استفاده فرمائید . یک کدام از موادی که میتواند در استحکام ناخن‌ها اثرگذار باشد , لوسیون ذرت است . این لوسیون را خیلی راحت می توانید در منزل بسازید . برای این فعالیت کافی است دانه‌های ذرت را در یک ادغام کن به همراه شیر ادغام نمائید و پس از صاف کردن آن ,


به ناخن‌ها بمالید . این لوسیون اندازه متعددی ویتامین B دارااست که در پرورش و ارتقاء استحکام ناخن‌ها مؤثر است . این لوسیون علاوه بر داشتن این ویتامین با اهمیت دربردارنده کلسیم و آهن متعددی نیز میباشد که در استحکام ناخن نقش اکثری مهمی داراست . یکی‌از ترکیباتی که به شدت در استحکام و تقویت ناخن‌ها مفید است , با عسل تنظیم میگردد .


برای تولید این مخلوط جادویی به صورت هم اندازه عسل , روغن بادام و زرده تخم مرغ راهم بزنید و ناخن‌های‌تان را 20 دقیقه تاثیر درین ادغام نگهدارید . برهان استفاده از این مخلوط نیز داشتن ویتامین‌ها و موادمغذی بخش اعظمی است که در سفت کردن ناخن‌ها و چه بسا صورت دادن به آنان موءثر است .


به چه شکل ناخن هایی قشنگ داشته باشیم؟


در‌حالتی که ناخن‌های‌تان به دلیل استفاده بسیار از لاک یا این که هر ماده دیگری زرد به خویش گرفته است چاره آن شستن آن ها با عصاره گل بابونه یا این که عصاره گیاه دم اسب , است . این گیاهان در برطرف کردن رنگ غیر عادی ناخن‌ها تاثیر اعجاز آسایی دارا‌هستند . این واقعه برای خانم‌ها مضاعف می افتد ولی با استفاده از این گیاهان به راحتی می‌توان رنگ ارگانیک ناخن را نگهداری کرد .


در کتاب ها طب سنتی یک روش دیگر علاوه بر استفاده از این گیاهان مطرح شده شده‌است . در‌این این‌شیوه می بایست خمیر گل سرخ بسازید . برای تهیه و تنظیم این خمیر می بایست به صورت یکسان برگ گل سرخ و برگ درخت سرو را بکوبید و پودر در فرمائید و بعد از آن با سرکه یا این که آبلیمو آن را به صورت خمیر درآورید .


تنها کافی است این خمیر را نیم ساعت روی ناخن‌ها بگذارید تا ملاحظه کنید چطور زردی ناخن‌ها برطرف می شود . هنگامی سوای دستکش و حفظ ضروری سراغ شوینده‌های شیمیایی بروید فیض آن می تواند پوسته‌پوسته‌شدن ناخن و پوست اطراف آن باشد . ولی نگران نباشید گره این اختلال به دست آبلیمو و زرده تخم مرغ به راحتی گشوده میگردد .


برای این‌که با پوسته پوسته شدن ناخن خداحافظی نمایید یک شب درمیان , ناخن‌های‌تان را در ظرف آبلیمو یا این که ظرف زرده تخم مرغ بگذارید و یکسری دقیقه تحمل نمائید . یکسری روز که‌این فعالیت را تکرار کردید دیگر پوسته شدن ناخن یا این که لبه‌های آن را نخواهید روءیت کرد . البته برای به سود وصال و رفع بدون نقص خلل بایستی بردبار باشید و امرها را اجرا فرمائید .


[ بازدید : 338 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به akhbarmohandesi است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]